EMOCJE

Kategoria: familijne, edukacyjne          Wiek graczy: 7+          Liczba graczy: 2-4          Czas gry: do 60 min
Niezwykle interesująca Gra Planszowa Emocje KUKURYKU nauczy dzieci dzielić się nimi z rodzicami i przyjaciółmi, dzięki czemu poznają zasady w relacjach międzyludzkich. Malec uczy się, że każda z emocji zaczyna się od myśli i ma określone skutki, a czasami nawet konsekwencje. Podczas niezwykle ciekawej rozgrywki gracze uczą się nazywać targające nimi odczucia i nazywać je, dzięki czemu poznają swój charakter i rozwijają świadomość samego siebie. Zdobyte umiejętności mogą się bardzo przydać w codziennym życiu. Złóżcie składającą się z puzzli planszę i poznać siebie ruszajcie. Czeka na Was wspaniała, kipiąca emocjami zabawa!

SZKOŁA PISANIA Z WESOŁYMI TABLICAMI

Kategoria: edukacyjne          Wiek graczy: 3+          Liczba graczy: 1-4          Czas gry: do 60 min
Ta naprawdę innowacyjna gra za pomocą dwóch dwustronnych tablic nauczy dziecko czytania, pisania i rysowania. Na pierwszej tablicy znajduje się alfabet ze zwierzętami oraz ich nazwy i inicjały. Druga tablica z jednej strony jest w kratkę, a na odwrocie biała, by dzieci mogły na niej dowolnie pisać i rysować, puszczając wodze swojej wyobraźni! Dziecko może zmieniać wygląd tablic, dopasowując do nich głowy, ogony i łapy czterech zwierząt w postaci puzzli! Dodatkowo do zestawu dołączono podręcznik dydaktyczny zawierający wiele ćwiczeń przygotowujących dziecko do nauki pisania, jak i ćwiczenia do nauki pisania właściwego.

DIXIT - POCZĄTKI, MARZENIA, PRZYGODY, PODRÓŻE

Kategoria: przygodowe          Wiek graczy: 8+          Liczba graczy: 3-6          Czas gry: do 30 min
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem, wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie, następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza. Bajarz zdobywa punkty jeśli któryś z graczy zagłosuje na poprawną kartę. Choć gra wydaje się prosta, to nietypowe obrazki potrafią zaskoczyć - wymyślenie skojarzenia, które nie byłoby zbyt proste lub zbyt odległe jest nie lada wyzwaniem. Sprawdź kreatywność swoją i bliskich!

DOBBLE

Kategoria: pamięciowe, zręcznościowe, familijne          Wiek graczy: 6+          Liczba graczy: 2-6          Czas gry: do 15 min
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.

DOBBLE, GDZIE JEST DORY?

Kategoria: pamięciowe, zręcznościowe, familijne          Wiek graczy: 6+          Liczba graczy: 2-6          Czas gry: do 15 min
Tematyczna seria "Dobble" nawiązująca do bajki Disney'a "Gdzie jest Dory", to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale również na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy. Każda karta zawiera po 6 symboli, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Waszym zadaniem jest go odnaleźć! Powtarza się tylko jeden symbol, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić. (Często się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.)

DOBBLE 1, 2, 3

Kategoria: pamięciowe, zręcznościowe, familijne          Wiek graczy: 6+          Liczba graczy: 2-6          Czas gry: do 15 min
Dobble 1 2 3 to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy, a nawet mieć trudności z wygraną! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.)

BIZNES PO POLSKU

Kategoria: familijne, imprezowe          Wiek graczy: 6+          Liczba graczy: 2-5          Czas gry: do 60 min
Emocjonująca i zabawna gra, której scenariusz i zasady związane są ze światem finansów, obrotem kapitału, strategią inwestowania. Grając możecie poznać smak ryzyka, odczuć satysfakcję z udanej transakcji finansowej, ale poznacie także gorycz porażki, utraty kapitału, a niekiedy klęskę całkowitego bankructwa. Oprócz wymyślania i stosowania najlepszych technik zarządzania swoimi finansami, posługiwania się planami i wyobraźnią, losami graczy kieruje także przypadek. Zdarzają się, jak w realnym świecie, choroby, wypadki, urodziny, mandaty, kary i nagrody.

CZACHA DYMI

Kategoria: familijne, edukacyjne          Wiek graczy: 8+          Liczba graczy: 2-6          Czas gry: do 30 min
„Czacha dymi” to gra, która udowadnia, że gra edukacyjna wcale nie musi być nudna. Znajdziemy w niej ponad 160 ciekawostek z różnych dziedzin. Rekomendowany minimalny wiek graczy to 8 lat, ale uważaj - pytania mogą wprawić w zakłopotanie niejednego dorosłego! Testujemy, zwracając uwagę na zalety i drobne niedociągnięcia. W rozgrywce może wziąć od dwóch do czterech graczy. Cel gry jest oczywisty - jak najszybciej znaleźć się na mecie. Na początku poruszacie się pionkami po większym okręgu. Dwie osoby, które jako pierwsze przekroczą linię mety, biorą udział w dogrywce, przenosząc się na mniejszy okrąg. Na czym więc polega trudność? Po drodze, stając na poszczególne pola, można pozbawić kogoś kolejki, cofnąć się o kilka pól lub przesunąć nawet o siedem do przodu. Można też zamienić się miejscami z innym graczem. Najwięcej emocji budzą jednak pola ze znakiem zapytania. Jeśli się na nim zatrzymasz, jeden z graczy losuje dla Ciebie kartę z pytaniem i czyta je na głos.

5 SEKUND JUNIOR

Kategoria: edukacyjne, familijne          Wiek graczy: 6+          Liczba graczy: 2-4          Czas gry: do 15 min
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki dżemu - ale czy dasz radę zrobić to pod presją czasu? Masz 5 sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Jeśli pytanie sprawia ci kłopot - wykorzystujesz karty "Czasu" lub "Zmiany". Na żółtej stronie kart znajdują się pytania dla młodszych dzieci, a na czerwonej dla starszych. 5 sekund - szalona i zabawna gra teraz w wersji junior!

PYTAKI

Kategoria: edukacyjne, familijne          Wiek graczy: 4+          Liczba graczy: 2-22          Czas gry: do 180 min
Gra PYTAKI jest przyjemną, prostą grą integracyjną dla całej rodziny. Dzięki intuicyjnej mechanice, w PYTAKI można zacząć grać właściwie od razu. To ważne, ponieważ wiele osób nie lubi grać w gry ze względu na ich skomplikowane zasady. Wystarczy, że tylko jedna osoba przeczyta wcześniej instrukcję i jest w stanie wprowadzić w rozgrywkę całą rodzinę w ciągu minuty. Wiele korzyści dzięki pomysłom i prostocie Rozgrywka polega na tym, że gracze siadają razem i po kolei (lub według innego z proponowanych kluczy) losują z woreczka "PYTAKI" czyli żetony, a następnie odpowiadają na wylosowane pytanie lub wykonują zadanie.

GORĄCY ZIEMNIAK

Kategoria: logiczne, familijne          Wiek graczy: 8+          Liczba graczy: 2-4          Czas gry: do 30 min
Przezabawna gra rodzinna, sprawdzająca refleks, która podbiła serca setek tysięcy graczy. Myśl, kojarz, rzucaj i pozbądź się Gorącego Ziemniaka zanim się sparzysz! Zacięta rywalizacja, kilkaset nietypowych pytań, uciekający czas i „Ziemniak” którego musisz się pozbyć nim upłynie czas. Pozornie proste pytania na które odpowiedzi nie muszą być oczywiste. Salwy śmiechu i moc dobrej zabawy gwarantowana. Jedyna tak emocjonująca gra planszowa dla całej rodziny.

CHIŃCZYK

Kategoria: strategiczne          Wiek graczy: 8+          Liczba graczy: 4          Czas gry: do 30 min
„Chińczyk” to popularna gra strategiczno-losowa, której zasady są proste: wygrywa ta osoba, która jako pierwsza przeprowadzi 4 pionki przez całą planszę. Ta klasyczna gra uczy i zachęca do działania.Jest jednocześnie dobrym sposobem na zabicie nudy. Gra „Chińczyk”, którą oddajemy w Państwa ręce ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność strategicznego myślenia i rozwija koncentrację.

NOGI STONOGI

Kategoria: edukacyjne          Wiek graczy: 4+          Liczba graczy: 2-4          Czas gry: do 15 min
Nogi stonogi to zabawna gra już dla najmłodszych dzieci firmy Egmont. Rzucaj kostką i ubieraj swoją stonogę w kolorowe skarpetki i buty. Kto zaopatrzy swoją stonogę w największą ilość atrybutów? Nogi Stonogi to gra dla każdego. Łączy dobrą zabawę z nauką i zajmuje uwagę na długo. Na czym to polega? Nogi Stonogi to gra, która polega zebraniu jak największej liczby butów dla swojej stonogi. Zaskoczeniem może być, że na kostkach nie ma tradycyjnych oczek, ale kolorowe buty i skarpety. Gra zawiera 2 warianty rozgrywki, w zależności od wieku graczy, dzięki czemu jest to gra dla całej rodziny.

ŁAP ZŁODZIEJA

Kategoria: pamięciowe, zręcznościowe, logiczne          Wiek graczy: 3+          Liczba graczy: 2          Czas gry: do 30 min
Witajcie na Dzikim Zachodzie, krainie ogromnych przestrzeni i palącego słońca, gdzie słychać tętent kopyt mustangów, a nocami wycie kojotów, gdzie spod nóg czmychają jaszczurki i gdzie nad głowami krążą wygłodniałe sępy. Przenosimy się tam w momencie gorączki złota. Nie wszyscy spośród poszukiwaczy postępują zgodnie z prawem. Niektórzy wchodzą na drogę przestępstwa: napadają na banki, pociągi, dyliżanse, a także na samotnych wędrowców. Postaw się w roli odważnego i przebiegłego szeryfa i schwytaj złoczyńców! Musisz ich przechytrzyć, rozpoznać i złapać. Potrzebne Ci będą odwaga, spryt, bystrość umysłu i zdolność kojarzenia szczegółów.

RACH CIACH

Kategoria: zręcznościowe, edukacyjne, logiczne          Wiek graczy: 5+          Liczba graczy: 2-4          Czas gry: do 30 min
Myślisz, że jesteś szybki? Myślisz, że masz dobrą pamięć? Rach - Ciach i przekonasz się czy masz rację! W tej grze liczy się nie tylko szybkość, ale także dokładność i dobra pamięć. Układanie kolorowych wzorów tylko na pierwszy rzut oka wydaje się proste, ale pod presją czasu i innych graczy będzie nie lada wyzwaniem.

SUPER PAMIĘĆ

Kategoria: pamięciowe, logiczne          Wiek graczy: 3+          Liczba graczy: 2-6          Czas gry: do 30 min
Gra Adamingo Memory jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie: rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę, uprzyjemnia wolne chwile. Super pamięć to klasyczne memory w najlepszym wydaniu. Specjalny dobór przemyślanych, najlepszej jakości zdjęć zapewni zajmującą i pełną emocji grę, która na długo zapadnie w pamięci.

SZACHY KLASYCZNE DREWNIANE

Kategoria: strategiczne, logiczne          Wiek graczy: 6+          Liczba graczy: 2          Czas gry: do 60 min
Szachy to najbardziej popularna gra planszowa na świecie. Rozwija logiczne myślenie, a równocześnie dostarcza rozrywki. Kaseta zamykana na zatrzask, po zamknięciu zajmuje niewiele miejsca i łatwo się ją przechowuje. Komplet szachów drewnianych wykonany został z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły. Figury szachowe w tym zestawie zostały wykonane w klasycznym stylu.

TOWER

Kategoria: zręcznościowe          Wiek graczy: 7+          Liczba graczy: 2-4          Czas gry: do 30 min
Odmiana klasycznej gry Jenga, w której to gracze wyciągają po kolei klocki z niższych poziomów i kładą je pojedynczo na sam szczyt. Jeśli wieża się nie wywróci, masz szanse na zwycięstwo. Ten, przez którego wieża upadnie - przegrywa. Gra składa się z drewnianych klocków ułożonych w wieżę (w przeciwieństwie to klasycznej Jengi, tutaj mamy aż 4 klocki na piętro). Gracze na przemian wyciągają jeden klocek z dowolnego piętra wieży i kładą go na szczycie, uważając, by wieża się nie zawaliła. Każdy kolejny gracz ma trudniejsze zadanie, a wieża potrafi zachować równowagę nawet gdy jest dwa razy wyższa niż na starcie! Emocje rosną w trakcie gry niesamowicie szybko, co przyzna każdy kto choć raz spróbował zagrać w Jengę!

WIEŻA DUŻA KOLOROWA

Kategoria: zręcznościowe          Wiek graczy: 4+          Liczba graczy: 2-4          Czas gry: do 30 min
Wieża - Duża Kolorowa to gra zręcznościowa wymagająca nie tylko sprawności manualnej, ale i konstruktorskiej przemyślności. Fantastycznie sprawdza się jako zabawa towarzyska - gdy budowla staje się coraz wyższa, a uczestnicy z zapartym tchem sięgają po kolejny element, napięcie rośnie niebywale… To rozrywka, która dostarczy Wam mnóstwo emocji! Kto pierwszy popełni błąd, a kto wykaże się najlepszym wyczuciem? Czy komuś uda się zastawić pułapkę? A może wspólnie zdołacie wznieść wieżę dwa razy wyższą niż była na starcie! Jest to również wspaniała gra międzypokoleniową. Przysparza mnóstwo frajdy zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Sprawia, że szybko runą bariery (nie tylko wiekowe!), zaś sama wieża… będzie piąć się do góry!